пʼятницю, 26 квітня 2013 р.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль для мене самий цікавий. Адже дійсно ми не повинні робити зі своїх слухняних роботів. Знаю, що організувати роботу таким чином, щоб кожен міг реалізувати свої потреби  дуже і дуже складно. Особливо, якщо врахувати, що в кінці вивчення теми, або у підсумковому тесті за семестр не завжди вдається врахувати індивідуальні особливості.

2 коментарі:

  1. Оленочко! Мені також цікаво було працювати з цим модулем. Можливо, у Тебе є ідеї, як краще організувати оцінювання під час проектної діяльності на уроці інформатики в початковій школі?
    Дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. Найзручнішим під час проекту працювати в парі з кимось. Але якщо ти вчитель початкових класах і ведеш предмети поч школи, то це можна робити на двох предметах одночасно. А ще краще підібрати такий зміст завдань з усіх предметів, щоб він стосувався теми твого проекту. Я розповідала про львівську початкову школу, коли вся школа весь тиждень працює над великою темою "вода". Ти можеш зробити це зі своїм класом. Хоча знаю, це не просто

    ВідповістиВидалити