пʼятницю, 26 квітня 2013 р.

Модуль 10. Рефлексія
Теорія множинного інтелекту для мене не нова. Але цей модуль змусив мене задати собі запитання: "А чи дійсно я це використовую? Як часто я це роблю? Чи знаю я потреби своїх учнів?"
На цьому модулі мені захотілося зробити не просто блог, а спробувати зробити сайт, на якому учні можуть обговорювати питання, які виникають під час роботи над проектом і не тільки, виставляти свої роботи і багато чого іншого.
І, як завжди, для мене найскладніше робити оцінювання.
Колегі мої, а ви зі мною згодні?
Також хочу порадити книгу А.Л.Сиротюк "Нейропсихологическое и психофизиологическое сопровождение обучения", у якій дуже багато є тестів на визначення ведучої модальності у дітей.  Інтернеті ця книга зустрічається (посилання).

3 коментарі:

  1. Оленко, дякую за співпрацю!
    Дійсно, найскладніше в нашій роботі це оцінювання. Часто-густо навіть розроблені критерії оцінювання відповідного виду роботи не допомагають. Але... нам дали в руки олівець ) І тепер ми зможемо ним намалювати найкрасивішу картину і навчання, і оцінювання дітей )

    ВідповістиВидалити
  2. Оленочко! Гарна ідея про створення сайту й обговорення. З дітьми якого віку плануєш це робити?
    З оцінюванням у мене також проблеми.
    Дякую за посилання.
    Доречі, як Ти його зробила? (запитую як у професіонала, бо цього ще не вмію. а хочеться навчитися)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олю! Якщо хочеш зробити посилання:
      1. Копіюєш адресу, на яку будеш посилатися
      2. У своїй статті виділяєш слово, яке буде слугувати посиланням.
      2. На панелі інструментів шукаєш слово "прив'язати"
      А далі ти вже справишся...

      Видалити