Модуль 10. Рефлексія
Теорія множинного інтелекту для мене не нова. Але цей модуль змусив мене задати собі запитання: "А чи дійсно я це використовую? Як часто я це роблю? Чи знаю я потреби своїх учнів?"
На цьому модулі мені захотілося зробити не просто блог, а спробувати зробити сайт, на якому учні можуть обговорювати питання, які виникають під час роботи над проектом і не тільки, виставляти свої роботи і багато чого іншого.
І, як завжди, для мене найскладніше робити оцінювання.
Колегі мої, а ви зі мною згодні?
Також хочу порадити книгу А.Л.Сиротюк "Нейропсихологическое и психофизиологическое сопровождение обучения", у якій дуже багато є тестів на визначення ведучої модальності у дітей. Інтернеті ця книга зустрічається (посилання).
Оленко, дякую за співпрацю!
ВідповістиВидалитиДійсно, найскладніше в нашій роботі це оцінювання. Часто-густо навіть розроблені критерії оцінювання відповідного виду роботи не допомагають. Але... нам дали в руки олівець ) І тепер ми зможемо ним намалювати найкрасивішу картину і навчання, і оцінювання дітей )
Оленочко! Гарна ідея про створення сайту й обговорення. З дітьми якого віку плануєш це робити?
ВідповістиВидалитиЗ оцінюванням у мене також проблеми.
Дякую за посилання.
Доречі, як Ти його зробила? (запитую як у професіонала, бо цього ще не вмію. а хочеться навчитися)
Олю! Якщо хочеш зробити посилання:
Видалити1. Копіюєш адресу, на яку будеш посилатися
2. У своїй статті виділяєш слово, яке буде слугувати посиланням.
2. На панелі інструментів шукаєш слово "прив'язати"
А далі ти вже справишся...